среда, 15. август 2012.

PAK DŽONG SUK: SREĆNA SAM ZBOG POVRATKA U DOMOVINU

U Domu kulture u Pjongjangu korejskim i stranim novinarima obratila se Pak Džong Suk, žena koja je u martu 2006. godine napustila DNR Koreju i ileglano otišla u Južnu Koreju. Ona je govorila o poniženjima koje je kao građanim DNR Koreje preživela tokom izbegličkog života u Južnoj Koreji. 

"Ja sam ilegalno prešla granicu 29. marta 2006. godine i pobegla u Južnu Koreju na nagovor moga oca koji je pobegao iz straha od američkih nuklearnih bombi. Tokom šest godina života, ako se to može nazvati život,  bila sam primorana da radim najteže i najprljavije poslove za novac s kojim sam jedva preživljavala."

Ona je dodala da "svakog ko prebegne na jug čekaju najteži poslovi i poniženja. Koliko im je zaista teško govore i podaci da je stopa samoubistava među njima pet puta veće u odnosu na stanovništvo Južne Koreje. I mnogo od njih žele da se vrate u svoju domovinu - DNR Koreju što je izrazito teško". 

Na kraju svog obracanja novinarima, ona se zahvalila postovanim liderima, Predsedniku Kim Il Sungu, Lideru Kim Jong Ilu i postovanom drugu Kim Jong Unu  zbog toga sto je opet u svojoj socijalistickoj naciji Demokratskoj Narodnoj Republici Koreji.